piątek, 19 lipca 2013

Pierwszy post. :)


Hej wszystkim, mam na imię Karolina, na początek wrzucam swoje zdjęcie, abyście drogie mamuśki mogły nieco wizualnie zapoznać się z moją osobą. Właściwie nie wiem od czego zacząć, bo to mój pierwszy blog, za wszelkie dziwactwa z góry przepraszam, mam nadzieje, że szybko nabiorę wprawy w prowadzeniu owego bloga. :) Może zacznę od tego, że jestem przyszłą mamą, młodą mamą, bo mam zaledwie 21 lat, a ciąża i dziecko zawsze było moim marzeniem. Wczoraj rozpoczełyśmy 30 tydzień ciąży. Celowo piszę " rozpoczełyśmy " bo spodziewamy się córeczki, wymarzonej córeczki!!!  Dlatego postanowiłam, że te ostatnie 10 tyg ciąży uwiecznie na blogu, choć teraz żałuje, że nie wpadłam na ten pomysł na samym początku kiedy dowiedzialam się, że będę mamusią, a w zasadzie, że będziemy rodzicami. No cóż, człowiek całe życie uczy się na błędach. :) Ale lepiej późno niż wcale. Dlatego postaram się pisać tu najładniej jak potrafię o ciąży, moich przemyśleniach, problemach i radościach związanych z ciążą, przyszłym macierzyństwem i ogólnie moim życiem prywatnym.Mam nadzieje, ze w miarę estetycznie i zgrabnie uda mi się to zrobić. :) Dlatego zabieram się do dzieła i postaram się nadrobić wcześniejsze tygodnie i opisać sprawy, które były dla Nas najważniejsze, najmilsze i pewnie znajde kilka tych nie przyjemnych. :) Więc zapraszam do czytania, komentowania i wszelkich sugestii, porad i doświadczeń. Pozdrawiam ciepło. :)

8 komentarzy:

  1. zaglądam z rewizytą!

    życzę powodzenia i dużo cierpliwości w drodze zwanej ciążą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, a właściwie wyglądacie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś :) A brzuszek cudowny! No i gratuluję córeczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję córeczki :) I życzę powodzenia w bogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zaczynam blogowanie :-) tez mam córę :-) tylko jest już ze mna. bede was sledzic i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Ostatnio odwiedziłaś mojego bloga i postanowiłam zobaczyć co tam u Ciebie i widzę że jesteśmy na tym samym poziomie jeżeli chodzi o ciążę. :)
    Ja mam 22 lata (we wrześniu stuknie mi 23) więc jesteśmy w podobnym wieku, obydwie spodziewamy się córek i jesteśmy w zaawansowanej ciąży :)
    Chętnie będę Ciebie śledzić no i ach, jak ty cudnie wyglądasz! Dla mnie końcówka ciąży nie jest taka łaskawa, z dużego brzuszka się cieszę, ale tą wielką drugą brodę, opuchnięte nogi i ręce natura mogła sobie darować,hehe ;(

    Pozdrawiam Ciebie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki śliczne kobietki za odwiedziny, bardzo mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń