niedziela, 23 marca 2014

Dzień dobry wiosno!

Wiosna to moja ulubiona pora roku, kocham wiosnę! Uwielbiam spacery i taki dziś trwał prawie całą niedziele, dwa bardzo długie spacery z rodzinką, wszyscy zadowoleni i trochę zmęczeni, do tego stopnia, że tata z córcią już śpią.:) Mama układa plan dnia na jutro i powoli zabiera się do wyrka. Lenusia nam rośnie jak na drożdżach, jest już coraz większa i coraz więcej rozumie. Mama ma mało czasu na pisanie, bo wróciła do pracy, ale o tym może innym razem, dlatego zaczynamy przygodę z instagran'em będzie łatwo, szybko i konkretnie. Chętnych zapraszamy tu http://instagram.com/carrrolain a tym czasem dzielimy się zdjęciami z dnia dzisiejszego, całuski mamuśki dla Was i dla Waszych Pociech:)











A na koniec moja urocza Fruzia:)


6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Wiosna na całego :)

    Super, że założyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką Lenka ma świetną kurtkę :) Cudowna jest ta Wasza córeczka :) Też uwielbiam wiosnę, nawet leżenie w łóżku jest wtedy przyjemniejsze.
    Pozdrawiamy Monika i Gabrysia z brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Czytam Twojego bloga już od jakiegoś czasu. Nigdy jednak nie komentowałam. Aktualnie sama jestem w ciąży w 20 tygodniu i mam do Ciebie kilka pytań odnośnie pessara, też mam mieć go zakładanego. Mogłabyś podać swojego meila?

    P.S. Lenka rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :)
      Nie ma problemu, proszę bardzo karolina.eeel@wp.pl :)

      Usuń
  4. Sliczna dziewczynka, oj uroslaa. Super ze wrociliscie ;)

    OdpowiedzUsuń