czwartek, 22 sierpnia 2013

Co nowego u Nas.

Hej kobietki.

Dawno mnie tu nie było, ale to z braku czasu, chęci miałam sporo i już nawet kilka razy zaczynałam pisać, ale jakoś nigdy nie mogłam dokończyć. Jestem też troszkę przemęczona, obecnie mamy w mieszkaniu mały remoncik, dodatkowo pół dnia pochłaniają mi  dojazdy i wizyty u Malutkiej w szpitalu ale chyba najbardziej  wykańcza mnie tęsknota do Naszego Serduszka. :(
Co u Nas? A no spore zmiany. Jestem dziś taka szczęśliwa Nasza Kruszynka dziś pobiła rekord - w ciągu doby przybrała na wadze aż 100g!!! Gdzie norma to 20-30g. I dziś waży już 1900g :) Czyli już bliżej niż dalej, kiedy przekroczy 2000g i jej wyniki będą zadawalające będzie już z Nami w domku, a wszystko na to wskazuję. :) Jest bardzo dzielna! :) Z dnia na dzień się zmienia, staram się codziennie robić jej zdjęcia i w każdych widzę różnice. :) Pochwalimy się również, że od trzech dni Mama karmi Lenusie piersią, a Lenusia bardzo ładnie sobie radzi po przestawieniu z butelki na cyca.:) Nawet nie wiedzie jakie to cudowne uczucie wziąć na ręce swoje dzieciątko po ponad 3tygodniach stania tylko przed inkubatorem, nie da się opisać tej radości serca!!! :) Teraz jestem już pełna optymizmu, bo wiem, że już  bliżej niż dalej, a jutro Nasza Lenka kończy 4 tyg. :)

Tak wyglądała Nasza śmieszka tydzień temu... :)




....a tak wygląda obecnie, zdjęcie zrobione dziś.:)



6 komentarzy:

  1. mimo, że Lenka nadal jest kruszynką, to widać że przybiera ładnie na wadze i robi się coraz piękniejsza.

    życzę Wam dużo sił i wytrwałości i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna ;)
    Taki mały CUD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście widać ogromną różnię w zdjęciach. Malutka jest cudowna.
    Jeszcze trochę i będziecie w domku wszyscy razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa! Jesteście kochane!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo na pewno wyjdziecie do domku ;) napisz co u Was. Trzymamy kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń