sobota, 7 grudnia 2013

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... :)

Nie mogę się już doczekać! To będą wyjątkowe i niezapomniane pierwsze święta we trójkę i pierwsze święta Lenusi! :) Poza tym niezmiernie się cieszę, że Wigilie spędzę z moją rodziną córcią i Mężem, Mężem zwłaszcza, bo jak kiedyś wspominałam, mój Maż jest innej wiary i nie obchodził Świąt Bożego Narodzenia, ani innych katolickich świąt, ale to się zmieniło! Tak bardzo się cieszę! Tzn odkąd jesteśmy razem zdażyło się, że gościł się u Nas przy stole na drugi dzień świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych, ale w ten pierwszy najważniejszy dzień nie był, ze mna, co sprawiało mi dużo smutku, ale wiedziałam na co się pisze, wybierając Jego i " Jego wiarę " Na szczęście to się zmieniło w tym roku spędzimy razem z moimi rodzicami współną kolacje Wigilijną, w cudownej atmosferze, z choinką, masą prezentów i przepysznych potraw Wigilijnych, nawet nie wiecie jak się cieszę i do tego wszystkiego Lenka, nasza kochana Córa! :) Czekam z niecierpliwością jak dziecko,to będzie wyjątkowy czas!


A przed Wami sesja Lenki w mikołajkowy piątek.  :)









4 komentarze:

  1. Piękna Lenka :)
    Ja też się nie mogę doczekać pierwszych świat z córeczką :)
    pisane-szczesciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już nie mogę się doczekać :)
    Lenka z zdjęcia na zdjęcie coraz bardziej doroślejsza :)
    Pięknie Wam rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, czekamy na święta z wypiekami na twarzy! A Lencia urocza, zmienia się, rośnie! Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. LEnusia MEGA słodka:) a zdjęć jaaak najwięcej:) i w tą Wigilię, i całe Święta:) MAlutka jest, nie zapamięta... ale za rok JEj pokażesz, że już była magia;)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń