sobota, 28 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach. :)

Hej kochane, dawno mnie tu nie było, mam duuużo do nadrobienia, czytania i pisania. Miałam problem z blogiem, nie mogłam się zalogować, dodać postu, wejść w pulpit nawigacyjny, kompletnie nic nie byłam w stanie zrobić nie mam pojęcia dlaczego. Ale już jestem zwarta i gotowa do nadrabiania zaległości. :)

Szał świąteczny miną i pora wrócić do rzeczywistości, w miedzy czasie Lenka skończyła 5 miesięcy, o czym napisze jutro w spóźnionym poście. :) Śniegu jak nie było tak nie ma, mama tęskni już za wiosną, szaleństwo świątecznie dobiegło końca,  wróciła codzienność, która wcale nie jest taka zła. :)
Lenucha smacznie śpi, bo kilku dniach pełnych wrażeń, a mama bierze się za prasowanie i takie tam codzienne obowiązki, dziś dodaje tylko małą świąteczną fotorelacje, a jutro zaczynam zadrabiać posty, których nie może tu zabraknąć. 3majcie się ciepło. :)


Mała świąteczna fotorelacja :)



Przygotowania:










Wigilia :)







2 komentarze:

  1. No ślicznie u Was w te święta,pewnie cudowne były ,pierwsze z malutką :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń