piątek, 13 września 2013

Królestwo Lenusi.:)

Z racji tego, że moje szczęście urodziło się dużo wcześniej nie zdążyłam dodać wielu postów, które miałam w planach, dlatego będę je nadrabiać mimo, że kolejność będzie nieco pomieszana.:)
Jak każda blogowa Mama, chciałam się pochwalić " gadżetami " swojego dzieckai, z których najczęściej korzysta Nasza córcia, mianowicie wózek, bujaczek, łożeczko i przewijak.  Kącik Lenki jest w Naszej sypialni, mimo, że łożeczko jest prawie przy samym łóżku rodziców wolałabym mieć córke przy sobie, ale nie chcemy uczyć jej spania z Nami.:) Wystarczy, że w dzień leżymy razem.:) 





Wózek, początkowo kolor miał być uniwersalny w razie kolejnego dziecka, szczególnie chłopca, ale stwierdziliśmy, że na razie kolejnego dziecka nie planujemy, a przy decyzji na kolejne dziecko na pewno zmieni się moda i zakupimy zapewne inną furę. :) Tak więc fura Naszej Lenki to fura różowa, dokładnie grafitowo-różowa, prezentacja z pierwszego spacerku, na którym Tata nie chciał dać Mamie poprowadzić chociaż przez chwile swojej córci, hehe. :)




Bujaczek, z funkcją leżenia na płasko i półsiedziącą. Buja, kołysze przy delikatnej muzyczce, Lenusia bardzo lubi w nim leżeć.:) Mimo, że jest malutka idelnie dopasowuje się do jej ciałka.



2 komentarze:

  1. Mamy takie samo łóżeczko ;)
    My zdecydowaliśmy się na bezplciowy wozek, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale mnie to nie dziwi, bo to dość popularny wzór łożeczka i motyw żyrafki.:)

    OdpowiedzUsuń