poniedziałek, 28 października 2013

3 miesiące razem!

26 Lenusia skończyła trzy miesiące, mimo, że powinnam traktować Ją jak miesięcznego niemowlaka, Lenka potrafi zaskakiwać. :) Może nie potrafi wszystkiego jak 3 miesięczne dziecko, ale jak na " miesięczną "  dziewczynkę potrafi naprawdę wiele.:) m.in:
- rozgląda się
- reaguje na głos
- z zaciekawieniem słucha pozytywki
- sama podnosi i utrzymuje główkę
- trzyma różne przedmioty w rączce
- sama przekręca się z boku na plecki
- uśmiecha się chyba już świadomie, kiedy się do niej mówi
- powoli gaworzy
- waży ok 4.5 kg
- mierzy 57 cm
Może to nic nadzwyczajnego ale dla mnie to piękne postępy. :)

I nareszcie ma już całkowicie dojrzałą siatkówkę!!! Hura, dziś po raz ostatni byliśmy na okropnym badaniu oczek! :) Poza tym jestem już starsza i daje popalić rodzicom, śpię coraz mniej w ciągu dnia, chyba, że mama zabierze mnie na dłuuugi spacer, w nocy z reguły budzę się raz w nocy, czasami zdarza mi się dwa razy, jem nie za wiele w granicach 90-120ml , ale mimo wszystko ładnie przybieram na wadzę, ostatnio tylko ręce mnie satysfakcjonują, leżenie w ogóle mnie nie interesuje, lubię być w centrum uwagi, bo leżąc sama wpadam w płacz. Ano takie są skutki rozpieszczania dzieciaczków przez babcie i dziadków.


A taka już jestem duuuża :)





A to moje Serduszka najdroższe :) 



6 komentarzy:

  1. Cieszyć się, że tak ładnie się rozwija. Piękna jest.
    A co do płaczu kiedy leży, Lenka nie przechodzi skoku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, z tym, że ona od 2 tyg ciągle płacze i ma problemy z zaśnięciem, potrafi od 18 do 24 nie spać i ciągle płakać.

      Usuń
  2. Śliczności maleńkie.Tak Kruszynka z Niej,ale jaka piękna!! I ładnie się rozwija .Super dziewczynka z Niej!! :)

    http://swiatamelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!!!
    Jakie ma śliczne oczka :)
    Bardzo ładnie się rozwija i oby tak dalej :)

    Całuski dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze z trzy miesiące i dogoni swoich rówieśników:)) zobaczysz!
    bardzo szybko przybiera na wadze i rośnie, super, oby tak dalej:)

    no i co za ulga, że w końcu oczka się ukształtowały całkowicie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna. U nas zmiana nazwy bloga na pisane-szczesciem.blogspot.com. zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń